Verzending

Levertijden en bezorging
Wanneer je bestelling voor 15.00 uur op een werkdag is geplaatst, versturen wij je pakket dezelfde dag. Dit houd in dat je in de meeste gevallen je bestelling de volgende werkdag al in ontvangst kan nemen. Voor bestellingen die door de brievenbus passen geldt voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
Wij hebben veel producten direct uit voorraad leverbaar, tenzij anders vermeldt. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je bestelling, nemen wij contact met je op.
De verzending van onze pakket wordt zoveel als mogelijk door PostNL verzorgt. Indien gewenst kunt u bij ons een Track&Trace code opvragen, zodat u de verzending kunt volgen.

Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Dan probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging
Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen.

Pakket niet ontvangen door een verkeerd ingevuld adres
Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een bevestiging. Je ingevulde gegevens kan je via deze bevestiging controleren. Zijn je gegevens niet juist ingevuld? Neem dan direct even contact, zodat we je gegevens kunnen wijzigingen.
Zodra je bericht hebt ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen. Pakketten met een onjuist adres komen binnen een aantal dagen bij ons retour, samen met een rekening van het retour zenden. (€. 6,75 pakket) (€ 3,95 brievenbuspakje).
De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen € 4,95 + de retourkosten. Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De retourkosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag.

Verzendkosten

Wij hanteren de volgende verzendkosten;
Nederland: Voor bezorging in Nederland rekenen wij €4,25 verzend- en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de €50,- rekenen wij geen verzendkosten. Dit tarief geld voor zowel de pakketpost als brievenbuspost.
België: Voor bezorging in België rekenen wij €7,95 verzend- en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de €50,- rekenen wij geen verzendkosten.
Duitsland: Voor bezorging in Duitsland rekenen wij €7,95 verzend- en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de €50,- rekenen wij geen verzendkosten.

Wanneer wij jouw bestelling niet tijdig kunnen leveren nemen wij altijd contact met je op.

Heb je vragen over een product? Neem contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina, of stuur ons een email. U kunt ons uiteraad ook telefonisch bereiken. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te antwoorden.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Rhodé Baby & Kind

  1. Plaats je product(en) Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de grote oranje knop in je digitale winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
  2. Kies verzenden of ophalen tijdens het afrekenen. U heeft de product(en) gevonden, klik dan bovenin het scherm op “Winkelmand”
  3. Controleer uw bestelling en klik op “Doorgaan naar afrekenen”
  4. Inloggen / Invullen gegevens
    – Heb je een account? Dan gaat het bestellen veel sneller.
    – Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden je aan een account te maken zodat je al je bestellingen en retouren op 1 plek hebt, je sneller kan betalen en je overal je winkelmand kan bekijken. Gelukkig gaat dat heel makkelijk.
  5. Verzenden (Vast tarief) of afhalen
    Selecteer verzenden of afhalen
    Betalen. Tja, moet ook gebeuren.
  6. Betaalwijze, Selecteer deze in het rechterscherm

Gedurende bovenstaande stappen kunt u uw bestelling wijzigingen, zodra u op bestellen heb geklikt, is dit niet meer mogelijk. Is er toch iets fout gegaan, neem dan contact met ons op, dan proberen wij dit voor u op te lossen.

  1. Bedankt. Je bestelling is geplaatst, je hoeft alleen maar te wachten of naar onze winkel te rijden
  •