Veel gestelde vragen


Zijn alle prijzen incl BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief de wettelijke verplichte BTW.
Er komen dus geen onverwachten kosten naderhand bij.

Hoe kunnen wij een eventuele klacht indienden over jullie producten en/of diensten?
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op onze contactpagina.
U krijgt van ons binnen 2 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoe lang heb ik garantie
Voor alle artikelen die bij ons worden aangekocht geldt de wettelijke garantie. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.